Zorganizuj fantastyczną imprezę firmową w stolicy!

Wśród różnych strategii tworzenia zgranego zespołu można spotkać organizację cyklicznych imprez firmowych. O czym należy pamiętać, planując takie wydarzenie? Co należy przygotować dla pracowników? Dokąd ich zabrać? Które lokalizacje w Warszawie są najlepsze? A może dobrym pomysłem jest włączenie w planowanie pracowników? Sprawdź!

  1. Imprezy integracyjne — dlaczego warto je organizować?
  2. Imprezy firmowe — o czym pamiętać podczas organizacji?
  3. Gdzie w Warszawie zorganizować impreze firmową?

Imprezy integracyjne — dlaczego warto je organizować?

Członkowie zespołu pracowniczego często mają takie same cele — wykonać dobrze zadanie, by firma zarobiła. Ich doświadczenia zawodowe i wykształcenie często się pokrywają. Niestety, w dzisiejszym zabieganym świecie ludziom, którzy mają wiele wspólnych zainteresowań, często brakuje czasu i okazji, by wyjść razem po pracy. Pracownicy w organizacji nie mogą sobie pozwolić na dłuższą przerwę, ponieważ są zbyt pochłonięci obowiązkami.

Ludzie angażują się w różne działania po pracy, takie jak zakupy, podejmowanie nowych hobby oraz odwiedzanie przyjaciół i krewnych. Wygospodarowanie czasu na wyjście ze współpracownikami może być wyzwaniem. Nawet jeśli dojdzie do spotkania, prawdopodobnie weźmie w nim udział tylko niewielka liczba pracowników, a nie cały zespół, ponieważ może być trudno znaleźć czas i miejsce, które będzie odpowiednie dla wszystkich, zwłaszcza gdy jeden chętny pracownik sam zajmuje się organizacją.

Odpowiedzią jest wyjście integracyjne lub imprezy firmowe. Podczas spotkań firmowych, pracodawcy powinni upewnić się, że pracownicy mają szansę spędzić razem czas „bez rozmawiania o pracy” przynajmniej raz na kilka miesięcy. Tego rodzaju spotkania pomagają pracownikom lepiej się poznać, zbliżyć, a czasem nawet zaprzyjaźnić. Oczywiście zyskuje na tym również pracodawca, ponieważ zespół jest bardziej spójny, rozwiązuje problemy i tworzy doskonałe pomysły, co ostatecznie wpływa na wyniki firmy.

Imprezy firmowe — o czym pamiętać podczas organizacji?

Skuteczne zarządzanie jest sekretem sukcesu. Jeśli impreza odbywa się poza siedzibą firmy, wszystkie szczegóły, w tym oszacowanie liczby gości, oszacowanie budżetu, wybór miejsca, opcje rozrywki, gry, posiłki dla uczestników i potencjalny transport, muszą zostać uwzględnione na wczesnym etapie procesu planowania. Impreza może odbyć się na terenie firmy. Zazwyczaj lepszym pomysłem jest jednak zaplanowanie uroczystości w innym miejscu niż biuro.

Gdzie w Warszawie zorganizować impreze firmową?

Zajęcia integracyjne w pomieszczeniach są równie atrakcyjne, jak te na świeżym powietrzu. Zwłaszcza, że nie wszystkie gry i aktywności nadają się do przeprowadzania w plenerze.

Wewnętrzne imprezy firmowe coraz częściej obejmują kilka rodzajów warsztatów, w tym fotograficzne, muzyczne, kulinarne i wiele innych. Możesz także dać członkom zespołu szansę zademonstrowania swoich umiejętności poprzez malowanie na płótnach lub rysowanie karykatur. Motywy imprez takie jak retro lub Hollywood są fantastycznym wyborem. Przed podjęciem decyzji o lokalizacji i rodzaju imprezy, warto „zrobić rozeznanie” wewnątrz organizacji, aby poznać preferencje pracowników.

Doskonałym miejscem na imprezę firmową jest bohema28.pl w stolicy. Jeśli szukasz miejsca, by zorganizować imprezę firmową, koniecznie sprawdź, co ma Ci do zaoferowania to wyjątkowe miejsce. Jest to niesamowite miejsce na eventy firmowe zlokalizowane w centrum Warszawy. Można tam zorganizować większą lub mniejsza imprezę integracyjną, która skutecznie scali zespół.

Jeśli nie impreza, można pójść całą grupą na warsztaty kulinarne, pokazy mody czy inne podobne wydarzenia.